LIFE NAJDSFNSJ

Jag har aldrig haft den upplevelsen att man inte vet vad man ska skriva. Man är dock säker på att man vill fortsätta konversationen med den personen väldigt länge. Men vad ska man skriva? Man skriver en mening eller två, sen tar huvudet över och säger "Nej, ta bort det med en gång." and repeat.
 
Är det creepy att säga att man vill veta vad den personen gör om dagarna även fast man knappast pratar med den personen. Hur mycket kan man skriva/prata innan man anses som "jobbig" eller "han-tar-bara-min-tid". Har äntligen förstått alla personer som frågat mig om "Tror du jag kan skriva detta?" eller frågat om råd hur man ska börja en konversation med en person man är intresserad utav.
När man blivit befrågad känner man sig nästan som ett proffs. "Äsch, skriv såhär så blir det nog bra" 
Men när man väl sitter i den situationen själv blir man dummare än sengångaren  i Ice Age.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0