Kirremannen

 
Jag skall först be om ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen på en lång tid. Innan helgen hade jag lovat mig själv att jag skulle plugga, det hände verkligen inte, förutom nu då, klockan 22:40 på söndagskväll. Bra Pontus. Sen skulle jag också städa rummet, jag började med att plocka iordning alla kläder på golvet och vad nu som låg där, sen fick jag höra att man var tvungen att dammsuga och damma, men jag var alldeles för lat för att göra det så det blev ju inte av heller. Som ni förstår så har jag inte gjort något alls i helgen. Så nästa gång det är helg och ni inte har något att göra så är ni hjärligt välkomna på kaffe & bullar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0