The laugh

Igår natt pratade jag med min kompis Oscar "Slayern" Arconge på skype och vi satt och diskuterade hemska ansikten. Jag sitter helt tyst och hör genom mina hörlurar att han kollar på någon hemsk video på sin dator med tanke på musiken som jag hörde. Han säger sedan, "Öj, Pontus, sök på The laugh, The amusement och se vad som kommer upp. Mina damer och herrar, detta är vad som kom upp.
 
 
Sedan för att strö på såret ännu mer så säger han innan jag ska lägga mig och sova:
"Tänk om han sitter i en stol och iakttar dig inatt Pontus." 
 
Well, F you Oscar, F you.

Kommentarer
Postat av: Julia Färm

Nu vet du hur jag känner mig efter alla nätter du skrämt upp mig så där.. inte det minsta kul

Svar: Haha pfffft, du tål sånt.
Pontus Lundell

2013-12-09 @ 21:46:00
URL: http://cynosure.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0