Nytändning

 
 
 
Gissa vad herr Pontus kommer göra ikväll? Jo, jag kommer lyssna på "Nine - Broiler" och dansa arslet av mig, det är precis vad jag ska göra. ..Och städa mitt rum, så antagligen kommer jag dansa med moppen. Och förresten så påminde Julia mig att det finns en "skräckfilm" som verkar vara bra som faktiskt jag inte har sett, och jag verkligen älskar filmer, vem gör inte? Anywho, den heter Carrie och den verkar riktigt bra. Plus att "Carrie" är verkligen ögongodis, bara så ni vet. Och "skräckfilmen" är egentligen en thriller, det är bara det att enligt Julia är allting skräck. T.om Under the dome. Fast nu är det faktiskt dags för att genomsöka badrummet så ingen spindel hemsöker mig där innan man tar sig en dusch.
 
 
Låten: http://www.youtube.com/watch?v=h1g3vFbCLUY
Trailern: http://www.youtube.com/watch?v=H369sxjyhx8
 
Och om ni känner att ni är i behov av ny musik kan ni alltid kolla igenom min spotifylista, har verkligen allting där. 
Feeeel goood!!
Our days is over (are) - Antagligen bara Kirre som förstår detta
 
Ha det super alla där ute som läser min blogg, det är jättekul att ha dig här, så om du kommer förbi mitt hus så kan du få en skumtomte. Fick nämligen en liten gift av Ms Färmos som jag är väldigt tacksam för, förutom att mamma genast tog dem och åt upp dem själv. Förutom dem som ni ska få då. Sparade nämligen några in case. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Julia Färm

Det var inte bara jag som sa skräck - kolla imdb. Cold hard facts

Svar: Imdb säger också att Under the dome är skräck.. om King skulle gjort Bambi skulle det också stått att genren var skräck. Watchu say now ay? hehe
Pontus Lundell

2013-12-05 @ 21:25:43
URL: http://cynosure.devote.se
Postat av: Julia Färm

I say if King skulle gjort bambi igen hade det varit plagiat. Och han hade säkert dödat bambi då - pure horror

Svar: Ok u win.
Pontus Lundell

2013-12-05 @ 21:36:20
URL: http://cynosure.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0