Nej nu jävlar

Ni vet då man inte mår sådär toppen, när man inte har motivation till att göra någonting. Något kanske har hänt eller bara helt enkelt har blivit drabbad av "novembersjukan" som många får. (JAG OBS JAG) 
Det finns nämligen en del saker man kan göra för att bota denna otäcka dumma sak, och det är
 
 
Just det, Katter.
 
Katter har nämligen något i sig som faktiskt kan lindra sitt deppiga jag och bli mer glad. Katter är ju så gosiga och gör aldrig en ledsen (Förutom om de kanske bailar på en när man ska sova) och de har en fluffig päls som man kan ta på.  
 
 
Precis, upp och hoppa din ..soffpotatis. Träning är också ett kanonsätt att må bra av. Delvis för att endorfinerna bara flödar och nasjfnjs i kroppen och man mår allmänt bra och känner sig nöjd. Om man inte är som jag då, släpar sig till sängen direkt och dör bland kuddar och täcken. 
 
Men det allra viktigaste är egentligen sina vän... Choklad och massa julgodis och mat. Det är det bästa som finns. Det och att bli masserad på ryggen delar nog första plats. Och Kirrefresch. Fresh? Fräsch? 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Färm

Kul att jag också får vara med på din lista. Jag tycker att jag lindrar ''novembersjukan'' (fast det är december) lite granna också. Men what do i know. höhö

Svar: Hahah klart, du lindrar novembersjukan väldigt mycket faktiskt, mer än de flesta!
Pontus Lundell

2013-12-04 @ 20:42:35
URL: http://cynosure.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0