Klockan är 05.15

Nämen hej på er alla morgonpigga personer. Sömn har direkt aldrig varit min grej egentligen för er som undrar. Jag är mer nattuggla än att man går upp tidigt på morgonen, så vad gör jag egentligen uppe nu? Nej, det kan man verkligen undra. Tur att man har La Färmos, som en bra kompis att ha. För övrigt var det bara en enda person som gav mig ett förslag på en pianocover jag skulle spela, så Kirreman, grattis, Det blir Una Mattina. (Hade egentligen inget val men schhh, så länge hon blir glad av detta så säger vi inget, okej?) 
För er som inte vet hur den låten går så länkar jag den nedanför här.
 
http://www.youtube.com/watch?v=EoaPhxNubL0
 
Låten är med i "en oväntad vänskap" som är en väldigt, väldigt bra film. Så ni som inte har sett den kan verkligen ta ledigt en fredagkväll från allt party och gosa ner er i soffan och kolla denna filmen.
 
 
Gladare grabbar får man ju leta efter.

Kommentarer
Postat av: Julia Färm

''Sak.'' Här blir man objektifierad också. Very nice

Svar: Vet inte vad du pratar om hehehe
Pontus Lundell

2013-12-05 @ 09:32:43
URL: http://cynosure.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0