Klassen

Efter allt så bestämde jag mig för att testa gå till skolan idag eftersom sista lektionen var idrott och tankarna placeras oftast i spelet just då. Kommer dit som att detta kommer bli den värsta lektionen i år men det blev inte direkt så. Johanna Björn skriker ut mitt namn och det vände verkligen mitt humör riktigt mycket, en riktigt go tjej det där. Sen träffade jag en hel del andra goa människor som jag inte träffat på ett tag. Idrotten bestod av olika lekar med bollar och frisbeen (frisbyn, eller hur man nu stavar det) och det som innehållar bollar är oftast alltid kul. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Färm

''Det som innehåller bollar är oftast alltid kul'' höhöhö

Svar: Hahahah vet du vad jag tänker på nu? I bet you do.
Pontus Lundell

2013-12-05 @ 16:47:19
URL: http://cynosure.devote.se
Postat av: Johanna Björn

hahahah puss pontus <3 <3 <3

Svar: Hahah puss på dig med Björnan <3
Pontus Lundell

2013-12-07 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0