Införskaffningar

 
 
Vet ni vad jag inte alls tycker om? Jo, införskaffningar av julklappar. Vad ska man köpa? Vilken storlek? Tror ni han eller hon kommer gilla det man köpt? När man köpt något så kommer 1000 frågor efteråt och sen kommer ångesten att man kanske skulle köpt något annat. Nu sitter man här i sin säng och ska slå in alla kläder och vad man nu köpt, och jag har ingen aning om hur man gör. De kan ju inte förvänta sig massa glitter och att paketen är fint inslagna när dem får presenterna av en viss herr Pontus. 
 
Nu ska jag ta ikapp lite serier och äta massa godheter. 

Kommentarer
Postat av: Julia Färm

Jo, du ska slå in dem fint med fint papper fina rosetter och band och snören och glitter och klistermärken och spraya dem med god lukt och krull och allt sånt där hehe

Svar: Tycker du kan göra det åt mig istället. Oh wait, du lämnade mig, just det. Du bara åkte till USA istället för att spendera julen och nyår med mig, ty mate, ty
Pontus Lundell

2013-12-23 @ 00:30:10
URL: http://cynosure.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0