I am fire, I am death.

 
 
Bättre kväll får man ju leta efter. Jag och några vänner tog våra rumpor och åkte iväg och kollade bio, The Hobbit: The Desolation of Smaug. Jag var inte alls lika laddad för att kolla denna som när jag satt i samma biosalong när jag kollade Catching Fire. Filmen var bra, men jag förväntade mig något bättre, mer mindgames as in gåtor och lite sånt roligt. Något som jag kan klargöra är att Smaug var helt klart bäst i filmen, man ryser när man hörde dess röst. Benedict säger jag bara, Benedict Cumberbatch. Sen att jag blev kliad genom hela filmen gjorde ju allt så mycket bättre. Long live att bli kliad. Jag varnar er som brukar klia andra, gör inte det. Det slutar bara upp med att ni måste göra det hela filmen och denna film är väldigt lång. Väldigt, väldigt lång. 

Kommentarer
Postat av: kirre

hahah asså du och ditt jävla kliande

Svar: Hahah vadå.. eller, är du sugen? Jag menar, jag kommer dirr.
Pontus Lundell

2013-12-14 @ 14:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0