Fan Oscar

Hela helgen har varit ganska bra. Jag var på besök hemma hos Oscar "Mördarblicken" Arconge och vi gjorde allt möjligt. Eftersom han har ett piano som är lite halvt avstämd så älskar jag att spela "skräcklåtar" där, som t.ex Dead Silence theme song, men det tycker tyvärr inte han om så jag har blivit förbjuden att spela där nu. Kul. Förresten har jag nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv heller som jag gjorde hemma hos Ogge. Vi skulle dra en sladd, från övervåningen till nedervåningen. Jag skrek "STRÄÄCCKK OSCAR, STRÄÄÄCK PÅ SLADDEN" .. Han gjorde detta och samtidigt som han skriker tillbaka "Hur jävla lång är inte denna jävla fanslad.." Han hann bara dit eftersom när han drog av rent hat så rasade något, det lät som porslin som krossades. Men det var något annat. Istället för att köra tradionen med att pynta granen med massa kulor och fint, hade vi nu, pyntat golvet, med ett hav av allt. Kul. 
 
 
Såhär kollade vi på varandra när vi insåg vad vi har gjort, innan vi brast ut i skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0