Bra kväll

Kvällen spenderas på ett utmärkt sätt. Först kom en vän och vi kollade Vampire Diaries och lite American Horror Story. Tyvärr hade hon inte med några skumtomtar denna gången men det hoppas jag hon har med nästa gång annars får hon inte komma in i huset, hehe. 
Sen var det final i Idol. Om jag ska vara ärligt tyckte jag faktiskt det var bra att Kevin Walker vann, delvis för att jag hoppas att han kanske signerar ett fotbollskontrakt för Falkenbergs FF nästa år i Allsvenskan, men också för att Elin redan är en komplett artist och inte behöver ett skivkontrakt riktigt än, hon kommer få massor av erbjudanden ändå när hon blir lite äldre. Under Idol-tiden så kom det en till vän på besök vilket var väldigt roligt. 
 
Nu väntar jag bara på Liverpool - West Ham matchen. Helgernas höjdpunkt, Barclays Premier League, och att jag snart ska få göra Falkenbergs vägar oroliga. För guess what? 
 
... Precis. Inte vad ni anade va? *Gnägg* 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Färm

Lika bra att ta med en sån där stor låda till nästa gång. Den kanske håller i mer än fem minuter höhö

Svar: Ja, det låter jättebra. 1-0 Julia!
Pontus Lundell

2013-12-07 @ 13:23:24
URL: http://cynosure.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0