Bättre söndag får man leta efter.

 
Efter en hel vecka vila så börjar äntligen träningen imorgon. Något man verkligen saknat och längtat efter, att få springa, eller lyfta vikter. Stenhård träning fem gånger i veckan är det jag brukar köra på. Kan hända att det blir mer eller mindre beroende på hur mycket jag har i skolan. Det kan inte bli mycket roligare att spendera tid på gymmet med två stollar som Oscar "Slayern" Arconge och Rasmus "Maskinmördaren" Johansson. De brukar säga att jag dödar maskinerna och alla vikter på gymmet, men ni borde verkligen ta en titt på dessa grabbar om ni har chansen, frågan är om ni ens våga peaka när de har mördarblickarna på. Inte ens jag vågar. 
 
Bättre söndag får man faktiskt leta efter. Först massa shopping som jag skrev i tidigare inlägg och sedan ännu mer varm choklad och fotboll. Nu när jag blev sugen på att läsa Catching Fire så hittar jag inte boken. Har letat ö.v.e.r.a.l.l.t.  men den ligger säkert här någonstans bland alla kläder och vad jag nu har på det man ska kalla golv.
 
Anywho, Kirrefresh påminde mig att det är julafton om några veckor, vilket betyder nu att man måste sitta och spendera en del tid på fina julklappslistor, och självklart massa pyssel och bak. Så medans ni andra ungdomar är ute och roar er, kommer jag att sitta hemma med mina ingredienser och böcker, helt ensam.
Men vad gör man inte för att få visa sina mästerliga kunskaper i köket för släkten och vänner när dem kommer på besök?
 
Efter mina bakverk borde ni alla kalla mig, Masterchef Lundell, Pontus Lundell.
 
 
(Med James Bond röst, som ni antagligen hade precis)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0