Bara jag som inte har någon chokladkalender?

 
Det är så galet underbart med att ha två täcken i sängen, täcken som kan värma en om nätterna. Det finns nog inget mysigare än att vakna helt ihopkurrad i sina täcken när man vaknar. Den enda nackdelen är väl att man verkligen inte vill gå därifrån och dra sitt arsle till skolan.
Och är det bara jag som inte har någon chokladkalender? När jag läser andras bloggar så skriver de om att de har så goda kalendrar medans jag får nöja mig med havregrynsgröt, vilket inte alls är så gott som choklad, tyvärr. Blir väl det vanliga när man ett godismonster till bror att han införskaffar lite föööör många chokladkalendrar sen när dem kommer kosta en krona, eller två. 
Imorgon kommer ett till avsnitt av Supernatural ut, med tanke på att Kevin dog i det senaste avsnittet så är det intressant hur det blir. 
 
Nej nu tänker jag faktiskt kurra ner mig bland alla täcken och kuddar man har i sin säng och sätta på Santa Clause 2, måste dock först hitta min katt, men hon är inte svår att missa med tanke på att hennes mage slår i marken när hon springer och hör redan nu massa krafs som kommer ifrån köket. Så nu checkar Pontus ut för idag. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kirre fresh

bara så du vet så är det inte supernatural idag he he

Svar: Meeen.. så keligt
Pontus Lundell

2013-12-11 @ 14:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0