Årets bästa dag och Insidious

 
 
Idag, mina damer och herrar, fick vi lov. Men det är inte bara det som har bidragit till denna underbara dag. Dagen började med att vi fikade med klassen och våra två mentorer. Johanna Björn stod för lussekatterna som verkligen smakade utsökt. Bra jobbat Björnan, riktigt bra jobbat. Därefter stod Oscar Slayern Arconge och Rasmus Maskinmördaren för lite kareoke(?). Anywho, det var riktigt lyckat, alla klappade och sjöng med och man kände redan då att det var på gång mot bättre tider. 
 
Sen efter vårat party så skulle vi kolla på julavslutningen, och jag måste verkligen säga att jag verkligen är så oerhört imponerad av de som sjöng och medverkade, men speciellt dem som sjöng. Det var en fröjd för öronen. Tiden gick och efter ett tag hade våra tre arslen placerats på gymmet. Och sedan lyxade vi till oss med bubbelpool och hade bara allmänt kul. 
 
Sen hade jag, Oscar, Linnea, Sabina och Rassi filmkväll. Insidous stod på listan och vi alla placera sig i min säng, oavsett om vi fick plats eller inte. Gissa vem som fick sitta på kanten? Jo, det fick jag göra. Fick iallfall nöja mig genom att skrämma dem en hel del så burkar och godis flög i högans sky och armbågar flög upp på ansiktet och lite sånt, men det var helt klart värd det. No doubt. 
 
Jag vill inte vara för specifik och berätta allt för jag vet inte direkt hur roligt det är för en läsare och läsa om mina dagar. Antagligen inte så kul. Tror jag. Vill iallafall tacka alla som medverkat idag, har haft hur roligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0